torsdag 14 maj 2009

rena släktträffen!

japp det blire! i morrn kommer mamman & skoglund hit, vilket också min moster med karl gör. eller de kommer jalle fall till stockfallet eftersom emma&pelle ska göra del 1 av 3 i deras löpsommar, nämligen göteborgsvarvet. min moster är dessutom väldigt söt som hade tänkt ringa till mig för att få utfodra lite mat, det gillar vi! så de blire att träffa, och då också heidi&håkan - mina favoritkidz. och på lördag ska vi även till stagnellsgatan tydligen då johan ville fika. mycket bra helg säger jag då. samtidigt som jag säger att jag måste se till att pallra mig till granmyrsgatan när emma&pelle också är hemma i det närmsta. snart äre ju sommarlov liksom.

å så är jag riktigt nyfiken vad ämma ska med min adress till nu då. å på tal om adress äre nog snart läge att skicka del 3 i deras julklapp som var på vift när de fick de andra. hö.

för övrigt har skolan, som väntat, varit mycket rolig den här veckan. inte minst idag när vi fick några minuter över och hängde vid youtube, till största delen för att kolla 1oo höjdare och minigolf. dagar som dessa gillar jag att gå till skolan. i morgon blire dessutom storpremiär, nåja, för vår film "olyckans lycka". den kommer bli en succé.

Inga kommentarer: