lördag 23 maj 2009

saturday, i love you like gold

jag har några väldigt bra dagar bakom mig. något försenade dök asplind och limpan upp i , kvällen bestod av mat och vin. innan det fick jag besök från granmyrsgatan, tills heidi tyckte vi hade pratat tillräckligt mycket. i torsdags blev det lite sightseeing i karlstad, visade godbitar som sandgrund och sola:) när sällskapet åkt hem blev det hem och vila en stund innan nästa skulle komma. mötte upp bönan på tåget och tog henne sedan till score där det blev (världens största) hamburgare och öl. följde upp det med hemmakväll och mera öl/vin/cider. mycket trevligt! igår bjöd inte karlstad på det bästa vädret så medan jag va på 7o-årspartaj och tog hand om min granne majsan i två timmar sov bönan i min soffa. sen blev det stan en stund, mat och bra shopping (främst för att vi kapade en varsin likadan tröja..). vi lyssnar på samma musik, vi kommer från hålor båda två, vi jobbar på coop, vi har likadana kläder...moahaha. fint då:) jobbade till 3 i morse, gick bra tusan. jobbar till 4 inatt. mår lite dåligt över att tacka nej till jobb två gånger på en halvtimme, först måndag och sen imorrn. menmen, ska man åka hem så ska man! sådeså! dessutom har jag typ redan bott på statoil i maj. och på tal om att åka hem, mostra och ola kommer hit och hämtar min mastodontpackning snart. om de åker hem imorrn åker jag med dom, annars tar jag bussen imorrn:)

hemma några dagar. vet att jag ska träffa jenny på tisdag. de är ba!

1 kommentar:

Anonym sa...

du får börja skriva lite rooliigare nu igen. like back in the days?
hakuna matata anna