lördag 14 februari 2009

<3

alla som känner mig vet vad jag anser om alla hjärtans dag. men ja, jag blir glad över ett litet kort från farmor. inte fullt lika glad över att min telefon spottar ut hjärtan och blinkar rött. å glad över att mamma igår avslöjade sig:
mamma - trodde du att du skulle få post idag?
anna - ja, men jag fick av farmor. i torsdags.
mamma - det kommer på måndag. jag ville inte att du skulle få det fredagen den trettonde, farmor kanske tänkte lika dant.
anna - tack mamma:)


3 kommentarer:

sofi sa...

haha jag hade glömt att det var allasjärtansdag men så ringer alla och önskar mig en gla alla sjärtansdag... haha va äre med folk. marra ringde och skulle se så jag inte va ledsen, det va ju ioförsig snällt men HAHAHA.

Sahara sa...

jag har "firat" med att städa och stryka... :) ser inte poängen med det hela?!

Anonym sa...

mm jag tyckte också bäst om lasse.. men man hade inte väntat sig att han skulle gå vidare. hade iofs varit kul om vi hade skickat markoolios bidrag och dissat ryssland lite :P kul ironi med isdansen och fiolen =)