tisdag 24 februari 2009

sägert

man tänker att sportlov ska bli göttaste nånsin å ändå så sitter jag här och känner mig helt förslappad. det är bara tisdag och jag sitter och väntar på pannkakor jag avtalat mig men som jag inte har någon aning om när de dyker upp. sen ska jag i vilket fall som helst titta på lejonkungen och i morrn blire förhoppningsvis träning, om jag lyckas fixa så jag kan se något. på torsdag ska jag till farmor och på fredag äre väl dags att bli deprimerad igen. tänkte åka till mamma innan jag åker hem. skit äre att de måste bo fjorton år härifrån känns det som ibland. idag ringde min gamla chef, han vill att jag jobbar på coopet i sommar och skulle kunna lägga ett schema precis så det passar mig. jag vill inget hellre än att vara här i sommar, som jag sa till jenny så skulle jag inte klara av att veta att det vankades grillning på albert medan jag satt uppe i karlstad. hoppas det kan lösa sig. eller, det ska lösa sig.

funderar på att planera lite innebandy. ska ha innebandyeleverna efter lovet, först tjejerna och sen killarna. fattar inte hur jag kunde sluta med innebandyn. fast jag ska ju börja igen har jag ju tänkt mig så. ska bara hitta ett trevligt lag. och på tal om innebandy var jenny väldigt söt, i vanlig ordning, när hon ringde igår.

och på tal om igår vankades det en mysig kväll i hälla med asplind och limpan. dom är bra. och fina presenter fick jag också. å så fick jag träffa molly, mallans hundvalp. uj.

och nu ska vickan förlova sig, då sätter vi in extra nyhetssädningar typ hela tiden. den där videon känns lite..ironisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå skönt att det är någon mer som stör sig på nyhetsändningarna! Det känns om jag haft min värsta de javu-upplevelse idag, nyhetssändning på nyhetssändning... och alla dessa människor som ska uttala sig och bedömma om deras förhållande är bra och om daniel är rätt man för henne! låt dem va för tusan! -Å va skönt att få ur sig det haha =) ha det fint

Anonym sa...

undra om jag oxå får så mycket plats i tidningarna när jag förlovar mig? mohahaaaa

Anonym sa...

hej anna, häng inte upp dig på prinsessan. tänk om det hade varit du, då hade du allt trivts va :D
hihi. puss från nörrköping