onsdag 18 februari 2009

ett milkolopp senare

då har jag överlevt mitt första milkolopp, detta med 695 startande. det var ungar precis överallt! dagen blev lite komplicerad för min del med blodtrycksfall, å på det fick jag samtal med skolsyrran. det var inte igår! anledningen, eller anledningarna enligt henne, kunde vara:
- det var kallt
- jag är lång
- jag hade inte ätit mellanmål (?)
- jag var rätt stillastående
- jag hjälpte en tjej med skidan

barnen var jalle fall söta för det mesta, å det på tv med. vet man vart jag står kan man skymta mig i hörnet i min röda jacka och otroligt gula funktionärsväst.

på tal om söta kan de inte mäta sig med heidi å håkan! heidi som fyller 4 idag! och farfar har med födelsedag! grattis till er! var på granmyrsgatan en sväng både idag och igår. heidi hade jalle fall kokt medwurst på mackan. sen ska jag nog inte säga mer:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Jag ser ju att du försöker komma med i TV i värsta "lilla sportspegel" anda! Nästan så du hoppar bakom och gör V-tecknet! :)

Nu har jag hittat din blogg! Haha, ska göra roliga kommentarer överallt!