fredag 13 februari 2009

konversation anna m. elev.

elev (kommenterar mina öibf-byxor och innebandytröja) - står ö för typ örebro?
jag - nja, östergötland
elev - ååh va dum jag är
jag - haha, de är väl inte så konstigt, det är ju också ö..
elev - spelar du innebandy eller är du bara ledare?
jag - inget av det just nu, men jag la av inför den här säsongen
elev (får medskrik av kompis) - VA? VARFÖÖÖR DÅÅÅ?
jag - jag har lite problem med en fot förra säsongen..men jag har tränat lite med skattkärr, så..
elev - har du spelat på elitnivå?
jag - nää, jag har spelat division 1 två säsonger..
elev - det är ju svinbra..
jag - hehe, det vet jag inte... får se hur jag gör nästa säsong, är lite sugen på att spela igen
elev (överexalterat) - du kan få spela med oss! vi behöver DIG!

haha, så gick det till när jag fick veta att lesjöfors/filipstad behöver MIG. jag tackade för erbjudandet å sa att det kanske blev lite bökigt å pendla 6 mil enkel väg från karlstad.. jag fick ett "ahaaa" till svar. men jag tackar så hjärtligt för erbjudandet:)

1 kommentar:

Sahara sa...

ha, åk dit o gläns en träning vettja! så blir du idol på praktiken sen, låter ju störtskönt :) kram påre!