onsdag 11 februari 2009

ny mössa

jaha, tillslut fick jag nog ta till mig sanningen och inse att mina mössor är spårlöst försvunna och kommer troligen aldrig tillbaka..mina fina mössor. buh! min jakt på ny mössa började häromdan, men då fick jag beslutsångest och kunde inte bestämma mig. stannade vid att "har jag klarat mig hela vintern klarar jag mig ett tag till". men i morse när jag gick till bussen var det lite småkyligt och snöade och då tog jag beslutet, jag var helt enkelt tvungen att köpa en ny mössa. och den är skitful! nä, den duger åt mig men jag vill ha tillbaka mina gamla. genast.

kort dag i philly (mitt eget filipstad, som jennifer säger) idag. fick dessutom skjuts till karlstad av min handledare, man tackar! med motiveringen "men då slipper du sista lektionen idag så åker du med oss till karlstad vid 13". jo, man tackar jaa.. :) imorrn blire badminton och milkoloppetförberedelser. badminton förresten, varför spelar man inte det oftare? det är ju tokroligt!

mössa 1 - röd och silvrig, present från jennifer..uj den saknar jag. passade ypperligt till min röda jacka dessutom.

mössa 2 - fynd på coopet, precis lagom varm och lite söt. kanske. inköpt med en till mössa som jag inte lyckats fånga på bild, men tro inte att jag glömt den för det!

mössa 3 - ehm..

mössa 4 - ny mössa. ersättningsvara.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Snygg du är skluttis!!

sofi sa...

den va ju vacker. gööörlpower. tomtemössan var dock snäppet värre.

Anonym sa...

Hahahaha, du är för rolig!!

Anonym sa...

Nästan modeblogg-klass på den... ;D

Anonym sa...

den va väl snygg! =) men du, Don't forget the ananas!! :P

Anonym sa...

jag tycker den gråa var finast.
eller kanske den på sista bilden.äh, du är fin du anna,