söndag 22 februari 2009

bra skiddag, vinst & förlust

roadtrip till sura var ju helt otroligt trevligt i lördags, främst resultatet och sällskapet. mindre trevligt var läktaren, kaffet och speakern. kvällen innan var även den trevlig, undra om det är bra att jag tar tre fyllor i en?

idag blev det söndagsmiddag på kapellvägen, fläskfilé med gorgonzolafyllning. satt tokbra i min kista kan jag säga. sen bar det in till f13 där resten av eftermiddagen och början av kvällen spenderades. en vinst och en förlust. sväng till albert med bempi (pussr juh)och till finspång igen. tiden går fort när man har roligt. i morrn äre måndag. kvällen ska jag spendera utanför mobiltäckningen i hälla. mysigt. sen har jag inte planerat så mycket längre. mer än att jag ska träna innebandy på onsdag. om jag ser nåt:) och så karlstad på fredag ja..jobb i helga. sen äre filipstad igen. men innan det ska jag ha sportlov, tack!

och såklart! göddiga medaljer i spåren idag! ujujuj! jag gillar't!

i don't shine if you don't shine

Inga kommentarer: