söndag 1 februari 2009

hejdå igen

söndag..igen. om ett dygn är jag tillbaka i värmland igen. men först ska jag tydligen se superbowlfinalen?!

har hunnit se mamma, pappa, bror, innebandy, bio, innebandy igen, mostern, massa tv-apparater på mediamarkt, ola..bönorna (både manliga och kvinnliga), och snart även mitt livs första superbowlfinal. ska jag va helt ärlig tror jag inte att jag kommer titta så mycket. tänkte försöka plugga..lite. dessutom har jag fått se ett gäng fina födelsedagspresenter, inte minst ska herr schnabel få följa med till karlstad.

would you mind if i get naked? i only dance when i am naked?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja hej anna.
din blogg är så festlig och jag läser den varje dag! :)
puss martis

Anonym sa...

Nu är herr Schnabel överlycklig. Tänk att han ska få sova med sin älskade Anna inatt =)