måndag 16 februari 2009

tack mamman...och eh, sofi..


idag kom då alla hjärtans dagkortet från mamma, som hon redan hade avslöjat skulle det..

...i fanns även två trisslotter, utan vinst:( på fredag ska jalle fall jag få krama mamma på riktigt!

å så sofis present med då...visserligen ett tag sen jag fick den men ändå. jag kunde till och med knäppa både mössa och näsa:)
idag har jag dessutom åkt över en halv mil på längdskidor. fick lite bättre valla den här gånger och jag tyckte faktiskt det var riktigt roligt. okej, nu åkte jag kanske inte såååå långt i jämförelse med typ femmilen:) men ändå. dessutom anser jag nog på riktigt nu att de som åker tour de ski och klättrar sista skidbacken upp måste ha nö fel i hövve!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAHA!!!!!! Va fasen är det där för mössa??? HYSTERISKT ROLIG!

Anonym sa...

Med betoning på HYSTERISKT förresten!

Anonym sa...

Haha söt du är!!

Anonym sa...

Jag förstår inte, är det Craft fleecen som du fick? Annars ser jag ingen skillnad mot vanliga lilla Anna! ;o)